AHLAN WA SAHLAN

Friday, July 13, 2012

another hidden oasis

coretan ini lakaran sebuah  hati,
cerita tentang rasa bahagia,
sebuah memori yg terindah,
bersama sahabat2 yg sgt superb!

bismillahirahmanirrahim....
dengan nama ALLAH, tulisan ini aku mulakan,

i-FIKR



AL-FATEH
satu program yg aku rasakan sgt2 FANTABULOUS!
alhamdulillah, Pemilik Segala Hati, telah menggerakkan hati aku untuk turut menyertai program yg bagi aku really2 awesome. Walaupun x semua program aku sertai sepanjang camp ni (sebab aku bukan peserta) tapi the part of "bicara al-fateh" memang best... penyampaian yg sangat2 santai, dengan pendedahan yg sangat bermanfaat...aku nak jadi seperti al-fateh~yes, i really do..
al-fateh  dari segi akhlaknya, peribadinya~ Rabbi yassir walaa tu'assir, Rabbi thammin bilkhair~
see, cantikkan aturan ALLAH, 'pembukaan' yg sangat baik buat hati seorang nadia! SUBHANALLAH.. ALLAHURABBI..

OUTING
alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar... praise to ALLAH.
menikmati keindahan alam sepanjang perjalanan menuju ke lokasi outing, melihat tasik yg terbentang luas yg sentiasa mendamaikan setiap jiwa yg melihatnya... pohon2 yg menghijau bersama sang unggas yg berkicauan riang... x lupe jugak pada a friend of my friend mr n mrs nyet-nyet (just kidding ok) yg setia menunggu kami di tepi2 jalan..heee... semuanya menyeronokkan, dan rasa bahagia itu............ x boleh nak digambarkan-seriously... and i've found another hidden oasis, serenity, and the serious part yg sebelum ni aku x sedar, i really love the nature... and i really-really LOVE the only one, the CREATOR of the nature. ALLAHUAKBAR!

here we're.... NUR LEMBAH PANGSUN!

the camp site












dan banyakkkkkkkkkkkkkkkkkk lagi xtvt yg x terakam dlm kamera... but still will always be in my memory.... especially pade cik pacat yg dah byk ambik darah aku, thanks! that was the most memorabilia ones! the 'falling down' part, the jungle tracking, the flying fox~walaupun aku x maen..heee and the 'ilmiah' session , with IM FAKHRUL and BRO AIMAN AZLAN... everything was fantastic and fabulous! hope to see you guys again. insyaALLAH

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah