AHLAN WA SAHLAN

Sunday, October 17, 2010

kenapa aku buat blog ni???

assalamualaikum...

bile pikir balikkan..
kenapa agaknya aku buat blog ni hah??
aku bukannye rajin update pon(ye ke??)
lagi satu...
kalau nak xpress pape
aku lagi prefer cakap dari tulis...
one more, tenet kat kawasan jin bertendang ni
punyelah low tahap dewa...
TIME NI LAP TOP AKU SEHAT SEJAHTERA..
plussss... lappy aku skrg ni kat ICU..
da tenat sangat..
tunggu mase nak bace talkin je dah ni...
ni pon cilok laptop org(dgn izin)..
assignment punyela bertan-tan
siap dengan present tu, present ni lah.
ade pulak la kan mase aku nak taip
bende2 cam gini... haha..
sebabnya...satu je..
i just want rant... RANT NOT RUN AWAY FROM THE PROBLEM..HEHE
without ade pencemaran bunyi...
sebab bukan sume kite bole xpress ke telinga org..
.
silap ari bulan tak pasal2 kena hambat
ngan batang penyapu...hehe
tapi kekadang bile da marah sgt tu
keluar jugak genetik mak nenek aku tu...
kalah murai tercabut ekor...
aku tak pandai lukis..so kalau aku lukis pun..
jahanam canvas tu.. memang seni habislah...
nak luah melalui nyayian??
lagi merdu suare aku dari katak kot...
bukan takat hujan...
siap kilat sabung-menyabung lagi...
so... alternatif laen....
aku buat la blog ni...sape nak bace,
nak dengar luahan aku dengarla...
(ko bace kuat2 pastu dgr sendiri..hehe)
NO PAKSAAN...
amacam, sistem demokrasi tak??
ke aku da macam diktator?? haha...
ape yang aku tulis base on my mood..
kalo panjang berjela-jela..
kalah panjang usus perut manusia..
means mood aku tengah ok giler la tu...
tapi kalau aku dah mula meng'copy' n paste
citer ke or what-so-ever... haha..
maknenye...
takde maknenye...
mood aku tahap subzero la tu...
tahap sejuk beku boleh mencecah -100degree..
haha ter0ver pulak...
yang penting,
suke hati akulah nak tulis apepe pon
kat tanah jajahan aku..haha
i'm the QUEEN..hehekalo ade yang tak puas ati ke...
yang nak menentang kuasa aku ke...
atau yang nak merampas tanah jajahan aku ni...
tinggalkan je kate2 hikmat korang kat blog ni...
aku terima segala kutukan,kritikan dari korang...
i'm open minded person ok..
haha terbukti sistem demokrasi aku...last but not least,
live well and never live hell
coz
sebagai manusia aku sayang korang sume...
deeply from my heart...


nota kaki: sume aku da sembur kat atas..haha da takde bende nak tulis... just nak bagi taw...aku ni jenis antisoc. ala2 POW gitu
> prisoner of war

"some say choc will make you feel better, no matter how bad your state is" i do love chocolate!! pretty much!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah