AHLAN WA SAHLAN

Tuesday, October 19, 2010

NILAMKU SAYANG....

MOOD: no mood... just look at the pictures
SITUATION: just after having a dinner with classmate
dinner ke kalau makan kul 5 lebih tu..hehe





SITUASI 1:
~ni la kedai makan yang kitorang pergi dinner berjemaah.. yang kaler kuning tu~
p/s: pemilik kedai x nak kedai die femes.. tu yang kecik giler gambar..haha

SITUASI 2:


~kedai makan ni pon sedap gak..~
>teringat saat2 menuruni bukit menuju ke kedai ni...


SITUASI 3:
~da makan, time tunggu bas nak balik NILAM pulak....~
"sesungguhnya penantian itu satu penyeksaan"
oh tidak!!!!!



SITUASI 4:



~bukan ini yang kami tunggu, bukan ini yang kami nantikan~
maaf kerana 'anda' bukan bas pujaan hati kami..lalala



SITUASI 5:~terus menunggu sang pujaan hati~
tanpamu aku lemah..haha...hajat di hati nak jogging je ke NILAM....
tapi sure esok tak masuk kelas punye..
.


SITUASI 6:~masa terus berlalu meninggalkan kite....~
mane bas ni.....kawan aku da dpt panggilan 'CALL OF NATURE' ni..
hehehe
karang tak pasal2 ade yg berguling-guling atas tilam tar ni...



SITUASI 7:~terus menanti sang kekasih hati yang tak kunjung tiba~
haha..penat kot....
sabar2... ade hikmahnya....
laen kali takde pasal jgn cari pasal..haha



SITUASI 8:~miracle....haha bas datang~
jia:"aku macam nampak bas je..."

SITUASI 9:
~dia datang, dengan sangat 'slow'nya..haha lagi laju aku berlari hehe....~
walaupon pergerakanmu agak lembab, tetapi perkhidmatanmu tetap menjadi PUJAAN HATIKU...






nota kaki: haha.. bile aku belek2 dan kenang2 balik saat2 ni, terasa lawak gile..sampai tak cukup tanah nak guling2....papepon korang memang best...pada yang tolong
abeskan kuteaw kicap aku tu...thanks..haha NO PEMBAZIRAN..
pade yang gambau dan name yang terselit dalan blog aku ni...
yang tetiba jadi rakyat jelata kesukaan aku..hehe
aku mintak halalkan... UKHWAH FILLAH..



"some say choc will make you feel better, no matter how bad your state is" i do love chocolate!! pretty much!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah