AHLAN WA SAHLAN

Sunday, October 17, 2010

RANT AGAIN

ASSALAMUALAIKUM..


rasanye tak lengkap post yang aku tulis tanpa kalimah mulia ini...
just wanna to say that i really2 miss u SYAFIQAH...
walaupon aku tahu ko tak suka aku xpress feeling aku kat ko...
hehehe..
but i'm not lesbian ya....
really, selagi kau bernama SYAFIQAH,
aku akan sentiasa merindui dirimu yang
tak matured2 lagi tu..
hehe..
sudah matured ke kamu???
apekah perkembangan dirimu, sahabat??
rindukah kamu pada ku??? (soklan cepumas)
aku still seperti dulu...
>pemalu
>pendiam
> not too HOT hehe
(sume yg diatas tu aku tengah mempraktikkan ape yang kawan aku ajar
"naek lift tekan sendiri" hehe)
>aku still suke tido dengan buku
>still tido atas lantai...kekadang coz katil aku kt atas..
>still cerewet bab pakaian...tudung mesti matching ngan baju..hehe
>suke makan malam2...lapar...
>suke horlic..my fevret drink
and
>love chocolate..too much
aku still macam dulu takde ape yang berubah...
cume... keadaan yang berubah banyak mengajar aku
erti persahabat yang sebenar...
sekarang..
>takde sape nak kemaskan buku aku
>takde sape nak selimutkan aku tido
>takde sape nak jadi perunding imej aku
>tak de sape nak temankan aku makan malam2
>tak de sape nak kongsi minat aku
dan yang paling penting
>takde sape nak buatkan aku list zauj-to-be..hehe..
thanks for calling me yesterday..
i've too many things to share wif u...


nota kaki: i do really miss u la syafiqah...kenapa?? tak percaya?? haha... percayalah(ala2 siti)
jom kite buat reunion?? PERSATUAN IBU2 PRIHATIN..hehe.. ajak editor BERITA
HAIRAN sekali, CIK SYAUQAH WARDAH, suh dia buat liputan merangkap presiden
ibu2 prihatin.......tak lupe IBU KEPAK...haha senang cite, SUME AHLI2 PERSATUAN IBU2 PRIHATIN+ MESYUARAT PINTU..hehe



"some say choc will make you feel better, no matter how bad your state is" i do love chocolate!! pretty much!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah