AHLAN WA SAHLAN

Thursday, November 4, 2010

ya ALLAH, aku jatuh cinta!! part II



> meh sini biau teman kabo kat kome.... semenjak dua menjak ni tumpuan teman da byk terganggu dek panahan cinta ni.... mu percaya dak??

~abeh tu kalo mu da kate gitu teman nak buat ape lagi...
ate, cube kabo kat teman ni hah..

mood:kembali ke slang milenium..haha tak reti teman
nak ber'slang' ntah negori mana ni..hehe


> gini ceritanya...alkisah apabila kesunyian menyerang jiwa ini lantas menyesakkan dada
..haha jiwang karat beb!!


~ be serious ok!!!

>wokey2....aritu gi jln2 same adek2 tersayang ke TESCO, IKANO dan mcm2 tempat lagi la kat tempat aku bermastautin nih...
dress punyela semmat...

haha konon2 nak tackle encik2 ensem...
(yg ni baca bole percaya jgn same sekali)


~dah tu, dapat ke?? org mana?? ensem mcm ashraf muslim tak??

ade ke patot ashraf muslim.... tapi ok gak..haha


> eh,ter'over' super duper xcited pulak dia...
bertan-tan soklan ko tembak kat aku ni... tepat menusuk Qalbu..
relax okey..haha cool,.. biau aku abes citer dulu..
ade ke patut ashraf muslim..ok hensem la gak ashraf tu..
tapi lagi hensem encik S.A.I.F.U.D.I.N. aku..haha


~ weh cepat la sket.. straight to the point ok...
takyah belok2... kang ko tak sesat aku plak yang sesat...
(muke bengang)



>actually aku gi situ (secret place) nak jumpe 'ex-lover'..muahaha
eh, bile mase pulak aku break ngan dia ek??
konpius2... dia janji nak kuar awal bulan november....
penat la aku cari....peh mungkir janji sungguh!!!
time tu aku mula da bengang dah..
berasap-asap tinggal nak meletop je...
(ayat nak gempakz)...
sekali tengok jam....
alamak..salah aku da...
arini ujung bulan 0ktober..bukan awal bulan november..
cettt..teett.. maaf 'lover' ku
kerana HAMPIR menyumpah seranah kamu..
(baca betul2 hampir, bukan sudah)
then, langkah kaki terus diayunkan jugak..
takkan datang situ sia2 je kan
pantang kucing depan rumah aku...
jln2 sambil mata melilau-lilau mencari 'sesuatu' yg interesting....
jeng..jeng...jeng
tetibe korneaku ter'accident' gedegang!!!-sound effect
berlanggar dengan'nya' adush...
tekleh tahan sakit die...
haha..asal pulak jumpe kat sini??
(sebenarnye memang aku cari die pon coz aku tau
konfem dia ada kat situ..haha..rahsia kite berdua)
aku admire gile kot sama dia...
tapi...

~tapi ape?? aku tgh khusyuk dgr cite ko ni..

>kalo jumpe lover aku ngan die ni...
konfem poket aku rabak punye...
tinggal debu2 je... sadis (persamaan yang nyata)
tapi demi tersayang aku tak kesah..haha


coz aku tak demand macam lady kat atas tu..haha
i can make money by my own...
berpijak dibumi yang nyata la syg...

~means??? eeerrk...

TO BE CONTINUE

nota kaki:hah amacam, baru part II... insyaALLAH pada part III nanti akan terungkai segala
rahsia sang azraq_asrar... kesah chenta penuh sadis+gumbira.. and sometime aku rase
*dopamine aku increase drastically kot hahaha..
*hormon org ber'chenta'....happy memanjang tapi tak sampai tahap nak masuk tg.
rambutan la...


"some say choc will make you feel better, no matter how bad your state is" i do love chocolate!! pretty much!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah