AHLAN WA SAHLAN

Monday, November 1, 2010

ya ALLAH, aku jatuh cinta!! part I


~jatuh cinta!!!!

>yessss..betul2..aku tak tipu punye

~ko waras ke tak???? musim2 exam camni???

>asal lak?? exam xleh bercinta ke??

~ko punya konsentrasi tak terganggu ke syg oii...

> ahh..tu je la reason korang...asyik2 tak concentrate bile in l0ve...
get a LIFE la kawan....

~ sah..memang satu fius ko dah terbakar ni

> e,eh..aku pulak kena..hahaha... wayar2 dlm otak aku ni sume ok lagi la..
takde yang terbakar mahupon terputus...
coz aku bagi santapan baek punye tiap2 hari....

~ so apasal prinsip ko berubah 540 degree ni???
mana janji2 ko dulu??? mana3??

> cool la kawan.. aku masih seperti dulu..setia memegang kata2...
aku belum terfikir nak berfikiran luar alam...
still normal okey!!!

~ dah tu.. asal tetiba lak ko cakap pasal cintan-cinton ni??
meremang bulu tengkuk aku...
cube kabo kat teman ni hah..
biau jelas sikit....

TO BE CONTINUE..TEETT..HEHE



NOTA KAKI: siyes..bende ni langsung tak de kaitan dengan saudara S.A.I.F.U.D.I.N!!
hehhe..peace.no.war...



"some say choc will make you feel better, no matter how bad your state is" i do love chocolate!! pretty much!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah