AHLAN WA SAHLAN

Tuesday, May 18, 2010

bosan..

salam mawaddah... khususnya buat diriku
yang mula rasa kecintaan terhadap diri sendiri..
semkin pudar..lenyap..
kenapa ya??...
mudahnya aku berputus asa...
aku rasa aku bukan aku..
macam mana tu??
aku pon tak tau...
sedih..geram kecewa...
semua perasaan yang negative
tengah menyelubungi aku ketika ini...
keyakinan aku semakin menipis...
KENAPA???
KENAPA??
pada siapa harusku tujukan soalan iini??
pada diri yang selama ini mengabaikan
dirinya sendiri..
ya ALLAH,
bantulah hambamu iini...
sesungguhnya aku yakin
dengan janji2Mu...
andai ini suratan takdir buatku,
aku akur ya RABB..
permudahkanlah urusanku..
jangan Kau biarkan
aku terus hanyut
dibawa arus kelalaian....

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah