AHLAN WA SAHLAN

Thursday, November 26, 2009

azraQ kembali..

salam....
lame tak tulis kat blog ni...
maklumlah dah ada h0bi baru.....
menulis segala kisah hidupku di dalam n0teb00k...
lagi p0n kat k0lej susah nak dapat tenet...
s0..... bila ada masa free.... apalagi d0k mengadap k0mputer la
actually tak da apa2 xtvt yang interesting p0n nak tulis...
just nak publish picture mase pr0gram khazinatul asrar...
kal0 nak tau... kat sini la.....aku kenal siapa sebenarnya aku...
se0rang hamba yang sangat disayangi 0leh TUHANNYA...
buktinya... aku masih diberikan peluang untuk melihat dunia ini....
masih diberi kekuatan untuk terus mengabdikan diri kpdNYA...
bukannya selama ini aku tak tau sapa diri aku.......
cuma aku kurang menghargai kasih sayang
yang diberikan kepadaku....
kadang kala pabila mendapat nikmat jarang sekali aku sedar
bahwa itu pemberianMU.... terkadang rasa semuanya kerana segala
susah payah dan usahaku semata-mata....
setiap kali ditimpa musibah.... aku selalu mengeluh dan merintih
sehingga aku terlupa padaMU ya ALLAH
tempat kembalinya segala masalah..

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah