AHLAN WA SAHLAN

Monday, April 4, 2011

bila korang bising pasal ikhtilat!!

assalamualaikum sahabat seperjuangan,
apa khabar hati dan akal hari ini?!
moga sehat sentiasa hendaknya...
setelah agak lama me'mati'kan diri dalam fesbuk,
tetiba harini tergerak pulak utk meng'hidup'kan fesbuk...
sbnrnye aku nak update pasal reunion skolah dulu...
dak2 ni  sebuk nak buat reunion!!!
seronok2..hehhee..
terlupe pulak ade short sem...huahua(-_-!)
then siang tadi aku ade terdgr someone said " ade kontroversi di batch ichemtech"
dan aku pon buka lah....
maka.....speechless...
am i one of 'them'(?)
astaghfirullah... 
jom bace artikel bro asyraf!!
mudah-mudahan peroleh manfaat


 nota kaki : pada 'stp'rians... korang jgn buat reunion time aku short sem..kang sorang2 aku bagi backhand!!!
amaran keras!!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah