AHLAN WA SAHLAN

Saturday, December 11, 2010

SADIS

SALAM ALAIK...

Setelah berfikir separuh masak....
akhirnya  aku mengambil keputusan untuk menghapuskan
lagu tema tanah jajahan aku ni...
patut ke????
atas nasihat Pemerintah jiran seberang....
kerana lagu aku tu  best sangat2  tapi agak mengganggu 
saudagar2 dari seluruh pelosok dunia nak berdagang kat tanah  jajahan aku ni...
lagi pun aku respect die sebab dia tu senpai @ sunbae aku...
ye la orang dah lama membina empayar..aku kena ikut nasihat diorang..
tapi aku suke lagu tu....
korang suke ke?!
mungkin jugak korang tak suka kan?! kan?!
sebagai pemerintah yang mengamalkan konsep demokrasi
aku kena peka  terhadap  keadaan sekeliling....
bukan pekakkan telinga....
kalau korang perasan tulisan aku dah tak besar2..
sebesar alam gitu....
tu pon salah satu cadangan bernas yang di usulkan
pemerintah pulau utara....
terima kasih atas nasihat korang semua.....
from the bottom of my heart....

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah