AHLAN WA SAHLAN

Saturday, December 4, 2010

nothing-to-do

 salam alaik..

terasa bosan sungguh hari ni..
tinggal sesorang kat dalam rumah pulak tu...
home-alone!
i hate this situation too-much!
kalo sehari tak pe la jugak...
ade la dalam 60 jam...
ni aku rase macam POW..
sengsara..haha 
tu la ko sape suruh antisoc.
kan da susah x bergaul ngan org..
sape kate aku antisoc..
aku cume tak nak jage tepi kain org too-much..
(betul ke?!)
what-ever
aku ade hobi baru..
menjelajah novel hhehe....
tapi bukan novel melayu...
novel abg salleh pulak..wee~
skandal mana pulak ni?!
en.RAM and HLOVATE..
saye tak curang tau...
nak try novel tulisan SIDNEY SHELDON
na-na-na.. bukan novel lovey-dovey okey
thriller habes citer ni..
 .....................
bosan aku ni dah naek tahap petala ke lapan..haha
siyes aku b0san tahap gaban ni...
tatau nak buat ape..
.......
ahah!
suddenly  something cross-my-mind
interesting.my hobby. love it.
sleeping...haha
bole bukak kilang pas ni..
huh tak senonoh!
bace dibenarkan tapi percaya dilarang sama sekali
hehe
enough.nonsense.what-so-ever
i'm leaving..caio..astalabista
wanna continue my reading..
TELL ME YOUR DREAMS



 POW = prisoner of war
 antisoc = anti social

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah