AHLAN WA SAHLAN

Sunday, November 7, 2010

ya ALLAH, aku jatuh cinta!! part III





 assalamualaikum.... sebelum aku meng'final'kan  
kesah chenta aku moleklah kiranya
aku nak mintak maaf byk2 pada yang 
dah sengsara menunggu..haha
bukan maksudku untuk 
membuat kalian kamu sengsara
okey,lets explore what i've done 
wif my l0ver2..hehe
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

>haha sah aku mula mengarut dah ni...hahaha
ok lets me 'introduce'kan lover2 si lover dan si dia.
si lover ni aku mula jumpe dia mase ta0n 20o6..
haha time tu aku PMR kot.....
tau aku jumpe kat mane?!
teka2....

~ish budak ni..cepat la..aku byk keje ni...
aku bagi backhand kang...

>opps..sabarla sayang oi... 
ko bagi backhand aku bukak silat laksamana sunan
(ade ke??)
ok...... frankly speaking, aku jumpe dia kat hostel!!
puas hati!!!

~ HAH!!

>but plz don't make any wrong perception..
HUSNU DZAN la sket kiawan  kawan...
my rumet yang kenalkan.. pe lagi
time tu aku seriously tgh bosan tahap gaban
aku layan je la....
tu la saat2 manis perkenalan aku dgn si lover..
selalu  gak aku 'dating' ngan dia
tiap2 tahun la gak....

~ ok enough wif ur si lover tu.... cite pasal si dia pulak!!

> eh budak ni...demand betul..hehe  ok2..
si dia ni pulak  1st time aku jumpa mase 
lps SPM...
aku minat gila sama si dia ni..hehe
curang2...muahaha
actually tak la...aku bosan tunggu si lover tu...
just imagine, setahon sekali kowt..
nak salahkan sape kalau si lover tu yang tinggalkan aku  dengan pesan
hehe.. bukan kes gantung tak bertali taw...

~ be serious okey!!! (ntah yg keberapa kali)

>alright2...
nak dijadikan citer..
sampai skrg ni aku masih berhubung lagi dgn dua2 ni..
sayang kowt..
saya chenta sama kamu!!!
kadang2 aku rase bersalah pulak menchentai diorang
diambang peperiksaan ni..

~ sah ko da bangau angau ni...
nampaknye ko lupe sesuatu sayang..
tarbiyah yang kau dapat selama 5 tahun di bumi hang tuah
plus setahun lagi extra kau kat kmm tu...
ko lupe apa ashraf press NTP cakap???
ke kau buat2 lupe??
ko punye prinsip tu dan luntur kena clorox ke??
ape prinsip ko..cube ckp sket
takut ko lupe pulak....

> 'no couple before akad'

~ hah..dah tu..... geramla aku dgn ko ni..
mane jatidiri seorang muslimah dalam
diri seorang azraQ?!

> OK..da habis sembur da...
 jangan naek hangin dulu boleh tak??
bak kata sunan:
lets me explain...
betul prinsip aku 'no couple before akad'
tapi aku tak cakap 'no love before akad'
cinta itu fitrah manusia, sayang.. 
get a life la dear...

~tapi ko dating ngan dia dan....

> lets me talk first!! just listen ok...
ko baru dgr cite aku and then terus jump into conclusion
without asking me who are them to me rite??
yes.. i love them.so much..
tapi ade ko tanye sape name dia??..
takde...  ade ko tanye ape dia da buat pada aku??
takde...
diorang bawa aku pada cinta HAKIKI... CINTA ILAHI...
get it?!
actually salah aku jugak guna kata ganti nama yang mencurigakan..
ok  thats my bad.. sorry.. ..
but..it's true that they are my lover... ever..
one more thing.... aku tak sanggup nak menduakan cinta aku pada
'pemilik cintaku setelah ALLAH dan RASUL'
my Mr S.A.I.F.U.D.I.N

~OK...  asif, maaf atas keterlanjuran kata2 aku.... 
now explain to me briefly,clearly..
don't confusing me with ur love story...

>ermm... si lover tu kawan aku bagi pinjam mase lps PMR..
nothing to do kan?? pe lagi  bace la NOVEL..hehe
encik R.A.M
da dapat kan??
encik RAMLEE AWANG MURSHID aka RAM..
but i'm not in love with him...
only with his karya..especially trilogy  BAGAIKAN PUTERI ..
karya2 encik R.A.M
 and si dia is HLOVATE...
sume best...
 really love dia punye karya..

~ ceh, sekali novel da..

> haa.. next time jangan terburu-buru menghukum orang..
cara ko betul..membanteras zina hati tapi perlu ade 
acuan yang tepat untuk 'membeli' hati seseorang
perlu tepat adunannya supaya tak jadi macam
"yang dikejar tak dapat yang dikendung berciciran"

~ ai-ai kapten..haha sekali ditarbiyah daa..

> pasal chenta manusiawi len kali aku citer ok..haha..
still aku seorang manusia yang punyai hati..
once again....tak salah mencintai seseorang..
bahkan beribu-ribu pon  tak salah..
tapi perlu ada benteng...
iman dan taqwa perlu ampuh untuk
mengawal nafsu bisikan si taghut durjana
ikhtilat sesama muslim perlu dijaga.. ingat tu..

"Elakkanlah berhubung tanpa urusan yang benar2 penting dengan wanita2 (berlawanan jantina) kerana di situlah letaknya jalan SYAITAN".


"some say choc will make you feel better, no matter how bad your state is" i do love chocolate!! pretty much!!

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah