AHLAN WA SAHLAN

Friday, September 3, 2010

this letter made me dehydrated!!


Sungguh,

aku belum pernah menyelami nikmat berukhuwah,

sebelum aku mengenalimu.

sungguh

kau khazanah biru rahsia buatku, membawa 1001 kerahsiaan yg hadir secara rahsia

di lubuk qalbiku..

sungguh

andai itu permintaanmu, pasti ku berlari mencarimu,

kerana ku dengar loceng kecemasan yg kau bunyikan..

namun, andai aku ditelan keriuhan keramaian,

dan loceng itu sayup2 kedengaran,

bertahanlah wahai teman,

dan apa yg kau gentar bersendirian?

bersendirian x bererti keseorangan,

LUCKY IN OUR LIFE,kita ade DIA,

CINTANYA wahai teman, x pernah mengecewakan

cintaNYA wahai sahabat, adalah cinta yg hakiki..

aku x mampu berjanji,

akan mendengar setiap bicaramu,

x mampu berjanji dapat menenagkanmu di setiap keresahan,

lemahnya cintaku, saat kau down x boleh buat kuiz aljabar

aku helpless, aku x dapat membantumu

x dapat pula memegang bahumu dan menenangkan kau

CINTA kita wahai sakinah,

ditengahnya ada DIA,

KeranA kita bercinta juga kerana dia,...

azraq,

aku juga tidak pasti apa cobaan yg bkl aku hdpi.

apa rintangan yg bakal aku tempuhi,

cukuplah aku dan tanda tanyaku x termati

dengan keyakinanku pada CINTA YA RABB,

Dengan keyakinanku

walau x ku tanya, walau x ku pinta

ku yakin,

andai benar aku nanti lemas dlm cobaan dunia,

xxxxx, khazanah biru rahsia ku

bakal dtg membawa pelampung kecemasan:)

MUNGKINKAH LAILATUL QADAR MILIK KITA?

written by SYAUQAH WARDAH

No comments:

Post a Comment

DOA

DOA
Masthead Banner Made with MyBannerMaker.com! Click here to make your own!
Create your own banner at MyBannerMaker.com!

ukhwah fillah

ukhwah fillah